رونق کشاورزی ورامین با افزایش پخت رب خانگی در ورامین

رونق کشاورزی ورامین با افزایش پخت رب خانگی در ورامین

از چند سال پیش که کارخانه ها رب ارزان قیمت و بسته بندی شده و پاستوریزه به بازار عرضه کردند، کم کم کار پخت رب خانگی از رونق افتاده و به فراموشی سپرده شده بود.

فروش زمین کشاورززی در ورامین

با افزایش چند برابری قیمت رب کارخانه ای ، در اکثر شهر ها دوباره کار پخت رب خانگی رونق گرفته است. فروش زمین کشاورزی در ورامین

امسال در دشت ورامین افزایش قیمت گوجه فرنگی باعث ترغیب اکثر کشاورزان به کاشت این محصول شده است.

بیش از پنجاه هکتار از زمین های کشاورزی ورامین زیر کشت گوجه فرنگی رفت و باعث شد که دشت ورامین به قطب تولید گوجه در کشور تبدیل شود.

خرید دامپروری در ورامین

امسال بیش از سالهای دیگر جای خالی نبود صنایع تبدیلی در این شهرستان احساس شد چرا که با آغاز فصل برداشت گوجه همه محصول به میدان میوه و تره بار انتقال و به صورت خام فروش یافت. خرید دامپروری در ورامین

کم کم با افزایش برداشت محصول و اشباع بازار خام فروشی خیلی از کشاورزان به دلیل نبود بازار متضرر شدند و حتی بعضی از کشاورزان حاضر به برداشت محصول هم نیستند.

خرید زمین در ورامین

امسال حتی آپارتمان نشینان هم ارزان شدن قیمت گوجه فرنگی را غنیمت شمرده و با خرید گوجه و آبگیری آن پخت رب خانگی را رونق بخشیدند.

این اقدام مردم به خاطر افزایش چند برابری قیمت رب که در هر کیلو  24 تا 28 هزار تومان رسیده بود ف صورت گرفت. خرید زمین در ورامین

خرید گلخانه در ورامین

خرید زمین صنعتی در ورامین

خرید زمین صنعتی در ورامین ، امسال نزدیک به 50 هکتار از اراضی کشاورزی ورامین به کاشت گوجه اختصاص یافت که از هر هکتار تقریبا 48 تن گوجه فرنگی برداشت شد و این یعنی تولید نزدیک به 2400 تن گوجه فرنگی در دشت ورامین که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.

اصلاح نژاد گوجه ورامین

با کمک جهاد کشاورزی دشت ورامین بذر گوجه فرنگی اصلاح شده در اختیار کشاورزان قرار می گیرد که در کیفیت محصول نهایی تأثیر بالایی دارد و گوجه های ورامین گرد و آبدار نیست و معمولا از زمین های کشاورزی ورامینی گوجه فرنگی های کشیده و گوشتار برداشت می شود.

خرید گلخانه در ورامین

شهرستان ورامین با 4۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است. خرید گلخانه در ورامین